April april.............

Apriltider är förkylningstider, det har både farmor M och lille William fått märka av. Hoppas du blir frisk snart lille godingen....
I helgen som var  så fick farfar och farmor M rå om den lille sötnosen ordentligt. Hela dagen var William här och vi hade så roligt. Han är så snäll och behändig att ha hand om. Här kommer lite bilder.......

image18

image19

William fick en "bitring" som han gillade helskarpt..."bara man nu kan få tag i den".....

image20

Äntligen får jag smaka på den goda leksaken.......

image21

Nu vänder jag mig från rygg till mage.....

image22

Kolla va´jag kunde, duktig va`?!

image23

Här kollar William och hans farfar på stora motorcyklar på TV fast William ser ut att vara mest intresserad av farfars goda tumme....
Ja, det var en mysig lördag med lille barnbarnet. Nu hoppas vi bara att vi blir friska snart så vi kan leka igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att du ville ge mig er adress :) Va söt han är erat barnbarn :)

2008-04-01 @ 21:36:19
Postat av: Philippe med mamma

Heeeej farfar och farmor-M =)

jag tycker att det ska bli jätte skojsigt att få komma å hälsa på nu på söndag!!! lovar att jag ska försöka å vara snäller.....men liite bus får ja vell göra?? måste passa på när man inte e hemma jhu!!!=)

WooWw ett packet...!! =) kan knapt bärga mig tills jag får öppna det!

Pusssar å kramar/ Philippe med mamma och skäggaiga farbrorn!!

2008-04-04 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0